Pages

Friday, 8 April 2011

kawan?teman?kenalan?sahabat?

korang yg mane 1?

kawan?teman?kenalan?sahabat?
korang rase korang yg ne satu pada pendapat kwn/teman/kenalan/sahabat korang?
ape yg korang paham sal terms2 ni?bg aku...yg pling pntg ialah sahabat...some1 yg truly understand u...be there tuk korang if susah snang...x semestinya lelaki..gals pn boleh wat...kn? :)

dan bg aku...sekiranya mereke2 di atas ni hbngi aku...ajak lepak ke pe..aku on je..coz kite leh rapatkn hbngn tuh lagi...dari kenalan ke kawan ke teman ke sahabat..ne tao kn?kite x leh see the future..n jgn slh anggap if sum1 yg kite knl tuh..juz contact kite skali skale...myb die bz...die ade lyf die..n kite ade lyf kite sndri...

pokok pangkal....terpulang kt diri kite tuk hargai hbngn yg kite ade ngn sape2 pn...same ade mereka kenalan,kawan,teman mahupn sahabat...we are who we choose to be :)

bg aku korang antara teman dan sahabat yg aku hargai smpi blog ni di taip...hahahaha
G,oma,wan,blur,bob,jan.pa,breeze,aila,ain,wani,jat2,dayah,ain k,jun,nini...ramai sgt dowh...ape yg korang lakukn..aku sntiasa doakn yg terbaek dari ladang tuk korang...luv u guys n gals of coz~ :)

2 comments:

hariz9511 said...

aku sntiasa ngat kt korang walaupun korang x ngat aku ;p

hairul said...

aku ingat kau larh bun.. mana boleh x ingat.. xyah nak sedih2 sgt :) tp pape pun.. syg kau bun!! weyh.. sumpah dowh.. aku nk lepak..ko yg xde..wa da trun kL dah.. weyh.blog ko sedih.. bg hepi2 sket..t ak nangis t :p haha..
-maran's mate